Testowanie - płyn do skóry trądzikowej Lichtena

Cześć!
Ostatnio słoneczną pogodę wykorzystywałam jak się tylkoda i dlatego mało mnie tu było. Troszkę czasu pochłonęły porządki, ale mimo wszystko codziennie zaglądałam na bloga i odpowiadałam na Wasze komentarze, które bardzo mnie motywują, serdecznie Wam dziękuję!

Dziś chciałabym podzielić się z Wami recenzją na temat kosmetyku, którego testowanie umożliwiła mi Anita z blogu Kosmetyki Atiny 
Tobie też bardzo dziękuję! :)

Mianowicie post dotyczyć będzie płynu myjącego przeznaczonego dla skóry trądzikowej Lichtena Norma-ACN
Można go stosować zarówno do twarzy jak i na części ciała, które dotknięte są trądzikiem, np. dekolt.
Ale może najpierw zapoznajmy się z podstawowymi informacjami.

Opis produktu: 



Butelka - nieprześwitująca, plastikowa, koloru białego o pojemności 200 ml. Posiada zatrzaskowe zamknięcie ( ciężko się otwiera, można na nim połamać paznokcie! )



Sam płyn jest przezroczysty, kolorystycznie i w konsystencji przypomina oliwkę dla dzieci, ale nie jest tłusty. Zapach przyjemny, delikatny, nie chemiczny, charakterystyczny dla dermokosmetyków. 


Jak używać? 
Zwilżyć twarz i skórę w miejscach, gdzie ma być zastosowany płyn myjący. Nanieść niewielką ilość płynu na wewnętrzne zagłębienie dłoni , dodać kilka kropel wody i masując utworzyć delikatną pianę. 

Wygląda ona tak: 


Taką pianę należy nałożyć na zwilżoną skórę i po jej umyciu spłukać wodą.

Zapewnienia producenta:
  • Oczyszcza z nadmiaru sebum bez nadmiernego wysuszania, zachowując równowagę hydrolipidową skóry dzięki specjalnemu systemowi bardzo łagodnych środków powierzchniowo-czynnych otrzymywanych z lukrecji oraz składnikom bardzo przyjaznym skórze
  • Formuła zawiera dwa czynne składniki opracowane i opatentowane przez Dział Badań firmy Giuliani ( specjalizujący się w przeciwdziałaniu trądzikowi )
                       ->Octaderm, który wspomaga odbudowę komórek
                       -> AR-GBII
  • Produkt testowany dermatologicznie 
  • Nie zawiera parabenów 

Moja opinia:
Oczywiście standardowo zacznę od opakowania. Buteleczka fajna zgrabna, zmieściła się w mojej kosmetyczce, gdy wyjeżdżałam na weekendy. Jesli chodzi o zamykanie: bardzo lubię zatrzaski jednak przy tej butelce jest naprawdę cięzko ją otworzyć, o mały włos nie połamałam paznokci, ale to nie zniechęciło mnie w używaniu. 
Płyn używałam niecałe 3 tyg, chociaż spotkałam się z recenzją, w której ten sam płyn blogerka zachwalała po 8 dniach stosowania. Ja chciałam całkowicie pozbyć się trądziku a nie tylko go zmniejszyć, więc zdecydowałam się używać go przez dłuższy czas i chciałam się przekonać, że jest w stanie całkowicie usunąć mój problem. Na początku stosowania zauważyłam, że po jakichś 2-3 godzinach moja skóra świeci się tak samo jak przed myciem, bo niestety, zmagam sie z nadmiernym wydzielaniem sebum w strefie T, dlatego stwierdziłam, że bedę ją myć częściej w ciągu dnia niż tylko 2 razy. Jednak po paru dniach podrażniła i wysuszyła mi się skóra w okolicach nosa, ust i na brodzie. Nie chciałam rezygnowac z jego stosowania, dlatego twarz myłam płynem rano i wieczorem, a na podrażnione miejsca zastosowałam ochronny krem-eliksir do cery normalnej i delikatnej Garnier Hydra Adapt


Od tamtego czasu podrażniona skóra doszła do siebie a płyn spisał się na medal! Może nie uregulował wydzielania sebum ale za to całkowicie pozbyłam się "niespodzianek"
Naprawdę całkowicie!
A jeszcze jedną, naprawdę ważną cechą jest to, że nie podrażnia oczu, w sytuacji, gdy wpadnie nam przypadkiem do nich trochę płynu. Jest bardzo łagodny, wydajny, zapach delikatny, dla mnie przyjemny. 

Jeśli macie problem z trądzikiem, ten płyn na pewno Wam pomoże. 
Na stronie Lichteny KLIK! podane są linki do internetowych aptek, w których można go zamówić.

Dostępny w aptekach internetowych
Cena: ok 44 zł / 200 ml.

Moja ocena: 10/10

Edit: zdjęcie składu płynu



8 komentarzy:

  1. świetna recenzja:) sama lepiej bym tego nie zrobiła! cieszę się, że płyn się sprawdził. pozwoliłam sobie podać link do Twojej recenzji na moim FB.
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że płyn sie sprawdził :) Nie mam nic przeciwko udostępnianiu na fb :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. szkoda, że nie jest w piance, tylko dodatkowo trzeba go rozcieńczać, a to zawsze więcej roboty:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest także pianka do mycia twarzy więc zawsze można ją nabyć i roboty będzie mniej :D

      Usuń
  3. Radzę nie myć skóry, która się przetłuszcza częściej niż 1-2 razy dziennie, bo będzie wysuszona i zacznie produkować jeszcze więcej sebum żeby się nawilżyć :) Produkt bardzo ciekawy, jednak cena troszkę mnie zniechęca do zakupu. Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się o tym przekonałam :) Cena jest wysoka, ale płyn jest wydajny i skuteczny także raz na jakiś czas mozna go zakupić :) Już wbijam na Twojego bloga :)

      Usuń
  4. Bardzo przydatna recenzja. Jestem ciekawa składu tego kosmetyku, czy jest naprawdę warty tej ceny. Co do recenzji po 8 dniach... to bez komentarza :/. Niektóre blogerki nie powinny się w ogóle tak nazywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, nie wstawiłam zdjęcia składu... :/ zaraz idzie do poprawki. Serio, spotkałam się z recenzją, w której jedna z blogerek zachwalała po 8 dniach, że trądzik się jej zmniejszył, ale czy całkowicie jej pomógł to już jest jedna wielka niewiadoma :D

      Usuń