TAG - moje blogowe sekrety!

Do Tagu zostałam nominowana przez Magdę z blogu http://5fiveoblog.blogspot.com/
Chcecie się dowiedzieć moich opinii na różne tematy? Zapraszam :)

Przy okazji wstawiam zdjęcie mojej mordeczki - Atusi - najukochańszego psa na świecie! <3


1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
---> Blog założyłam 2 czerwca 2014 roku zainspirowana własnie blogiem Magdy KLIK!
Posty staram się publikować jak najczęściej, średnio co 2 - 3 dni.

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
---> Po włączeniu komputera przeważnie pierwszą stroną, na którą zaglądam, jest Facebook, bo tam lubię śledzić posty innych blogerek, a mój blog otwieram w drugiej karcie przeglądarki, aby wszystko mieć w zasięgu ręki. Na bloga zaglądam kilka razy dziennie - nie było takiego dnia od jego utworzenia, w którym na niego mogłam nie zaglądnąć.

3. Czy Twoi znajomi i rodzina wiedzą, że prowadzisz bloga?
---> Tak

4. Posty jakiego typu najbardziej interesują Cię u innych blogerek?
---> Przede wszystkim lubię poczytać posty dotyczące kosmetyków, ich używania, dotyczące makijażu, różnych tricków zamaskowania "niezachcianek" na twarzy i nie tylko tam. Natknęłam się także na parę ciekawych blogów kulinarnych, które także z przyjemnością lubię śledzić. Na blogi modowe też może czasem zaglądnę, jednak świat kosmetyków jest bardziej dla mnie przyswajalny i ciekawy. 

5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
---> Zazdrość to w dzisiejszych czasach popularna "choroba", zawsze ktoś komuś czegoś zazdrości. Wiadomo, początki w prowadzeniu bloga są bardzo trudne, ciężko jest się przebić do tych popularniejszych, często odwiedzanych blogów. Może to nie jest zazdrość, tylko raczej chęć przebicia swojego bloga ponad inne. Blogerki ze znanych blogów także musiały się namęczyć, żeby ich blog był czytany i śledzony przez dużo czytelniczek. Staram się nie zazdrościć.

6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, aby później móc go zrecenzować na swoim blogu?
--->  Powiem tak: na początku prowadzenia bloga chciałam własnie kupować specjalnie tylko po to, jednak poszłam po rozum do głowy. Stwierdziłam, że to jest szczeniackie zachowanie dla dziewczynek z podstawówki. Teraz kupuję kosmetyki wyłącznie dla swoich potrzeb i staram się dzielić swoimi opiniami z innymi blogerkami. Nic na siłę!

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
---> Jeśli jest coś warte kupienia i oczywiście jest dostosowane do mojej skóry to kupię, ale jeśli ktoś pozytywnie oceni 15 produktów to nie lecę od razu do drogerii i kupuję wszystkie 15.  Na temat jednego kosmetyku potrafię przeszukać wszystkie blogi z ich recenzjami, bo nie wierzę w jednoosobowe opinie, bo wiadomo, ktoś dany kosmetyk dostał za darmo i to jest raczej pewne, że takie opinie mogą być przesłodzone właśnie ze względu na dalszą "darmową wspólpracę". 

8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
---> Poznałam dużo sposobów dotyczących pielęgnacji skóry twarzy, ciała. Wiadome, więcej siedzę przy komputerze, zużywam więcej prądu :D Teraz przede wszystkim kupując kosmetyki, zwracam większą uwagę na ich właściwości. Wcześniej kupowało się, używało i wyrzucalo puste opakowania a teraz przy okazji dzielę się opinią pomiędzy innymi blogerkami i bardziej interesuję się aspektami pielęgnacji danego produktu.

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
---> Skąd się tylko da ;)

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, aż chciałaś go usunąć?
---> Jeszcze nigdy nie miałam takiego kryzysu. Osobiście uważam, że jeśli ktoś lubi blogować i jest to dla niego pasją to żadne kryzysy nie są w stanie tego zniszczyć :)


Do odpowiedzi na te same pytania nominuję Life with satisfaction , Relaks przy piątku i Luminescent Heart

Życzę powodzenia i czekam na Wasze odpowiedzi! :)


17 komentarzy:

  1. Odpowiedź na pierwsze pytanie mnie totalnie zaskoczyła :o Niezmiernie się cieszę, z tego powodu. Powodzenia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też jest miło :) Dziękuję i także życzę powodzenia na przyszłość! :)

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację! Chętnie odpowiem na wszystkie pytania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe też zużywam wiecej prądu:p ale również wiem więcej na temat produktów kosmetycznych i teraz bardziej zwracam uwagę na ich skład:)
    ps. zostaję na dłużej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie że tak! :) miło mi, bardzo się cieszę :)

      Usuń
  4. Początki są trudne, też coś o tym wiem... Ale moim zdaniem najważniejsze, żeby nic nie robić na siłę i być cierpliwym :). Przyjemnie się czytało Twoje odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie, śmieszą mnie propozycje - obs za obs, kom za kom :D

      Usuń
  5. Nie ważne jak się zaczyna , ważne jak się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) dzielnie o to walczę, aby się to nie skończyło :)

      Usuń
  6. Też siedzę więcej przed komputerem przez blogowanie, ale to tak wciąga:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia i wytrwałości! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, moj pies jest najukochanszy na swiecie :P. Swietny tag!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D każdy w tagu umieszcza jakieś zdjęcie więc ja wstawiłam mojego robaczka :D

      Usuń
  9. Jaki boski piesio! <3
    A blogowanie rzeczywiście pochłania mnóstwo czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, boska psinka :) każda blogerka coś wie na ten temat ;)

      Usuń