Doładowanie kosmetyków!

Cześć!

Dziś znów chciałabym się Wam pochwalić nowymi zdobyczami :)
Dla mnie kosmetyków nigdy nie jest dość, więc staram się brać udział w różnych akcjach testerskich, żeby pisać Wam moje obiektywne recenzje.

Zero sztucznego słodzenia!

Na stronce wizaz.pl zgłosiłam chęć przetestowania zestawu pielęgnującego dla włosów z olejkiem arganowym z serii Dove Nourishing Oil Care.
...i udało mi się!

Bardzo się zdziwiłam, gdy przyszła do mnie paczka z kosmetykami, a ja nawet nie wiedziałam gdzie mogłam ją zamówić :D jednak 2 dni po przyjściu przesyłki otrzymałam e-mail z gratulacjami i informacją, że zostałam testerką kosmetyków Dove. 


Zawartość tej torby miło mnie zaskoczyła:


Pierwszy produkt to szampon, ma przyjemny zapach, aż chce się myć włoski!


Drugi kosmetyk to minutowa odżywka do spłukiwania z tej samej serii, taki sam zapach jak szampon, może bardziej intensywniejszy. Wyciskając można zauważyć 2 kolory, ale wszystko opisze w późniejszej recenzji, która za niedługo się ukaże :)


I trzecim produktem jest odżywka w sprayu bez spłukiwania, dwufazowa, super przyjemny zapach!


Testuje je już od tygodnia, także myślę, że w najbliższym czasie możecie się spodziewać recenzji :)
Zakupioną wcześniej odżywkę bez spłukiwania w sprayu Gliss Kur niestety musiałam odłożyć, gdyż na bieżąco muszę pisać swoje opinie dotyczącą tego zestawu Dove. Ale co się odwlecze to nie uciecze ;)

W tamtym tygodniu także zamówiłam na stronie SKLEPU SALEX z serii Danielle Laroche wodny żel do mycia twarzy i wygląda on tak:


Nie wiedziałam, że będzie z pompką, bo na stronie sklepu nie było zdjęcia akurat tego produktu. Kupiłam go w promocji za 12 zł a jego regularna cena wynosi 24 zł. Można go zamówić TU

Z jego przetestowaniem także musze poczekać, gdyż w chwili obecnej testuję płyn do cery trądzikowej Lichtena. 
Nie spotkałam się jeszcze z opinią na temat tego wodnego żelu, a tym bardziej z kosmetykami tej marki, więc postanowiłam spróbować :)

Przy okazji jeszcze pochwalę się Wam, że dziś otrzymałam e-maila dotyczącego wybrania mnie do testowania masła z olejkiem arganowym Wild Argan Oil marki The Body Shop!
Akcja ta odbywała się na FB i jestem mile zaskoczona, że należę do tych szczęściar :P

Jednak jest jeszcze jedna niespodzianka...
...spośród wszystkich recenzji tego masła komisja ma wybrać najciekawszą, która zostanie nagrodzona weekendem dla dwóch osób na Mazurach! 
Postaram się bardzo rzetelnie przetestować  masełko i popracować nad najciekawszą opinia ze wszystkich. która spodoba się komisji konkursowej i kto wie, może mi się uda... 


Trzymajcie się! :)

22 komentarze:

  1. Gratuluję! Będziesz miała teraz co testować. :) Ja jakoś nie mam szczęścia do akcji testerskich na wizaż.pl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam dużo razy i też nigdy nie miałam szczęścia a wtedy byłam bardzo zaskoczona że w końcu mi się udało :)

      Usuń
  2. Gratuluje :D Miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo gratuluję! :D Ominęłam tę akcję, ale na szczęście nie mam czego żałować, bo Mama przywiozła mi szampon i odżywkę - to się nazywa szczęście! :D Ale jestem ciekawa, jak na Twoje włosy podziała taki zestaw - koniecznie daj znać w recenzji! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to i tak masz szczęście bo też za darmo dostałaś :P recenzja będzie w niedalekiej przyszłości :)

      Usuń
  4. Ta odżywka w sprayu mnie zaciekawiła ciekawa jestem czy godna uwagi czekam na post o niej

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym chciała taką "niespodziewaną" paczkę dostać:) Lubię odżywkę do włosów z Dove:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy, jak zarejestrujesz się na stronce wizaz.pl i tam bedziesz zgłaszała się do wypełniania ankiet. Jesli szczęście dopisze to i Ty będziesz testować! :)

      Usuń
  6. Bardzo Ci gratuluje i trzymam kciuki za wygrana z wyjazdem ;)) czekam na recenzje bo bardzo ciekawa jestem tych kosmetykow, bo roznie u mnie z marka dove

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo dziękuję :) recenzja już za niedługo, także liczę na to, ze odwiedzisz mojego bloga :)

      Usuń
  7. Gratuluję! ja nigdy na Wizaz.pl nawet nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze wypełniałam te ankiety, ale i tak zawsze było bez rezultatów. A tym razem mi się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa jestem tej odżywki w sprayu, jak na razie właśnie u mnie najlepiej sprawdzał się w tej roli Gliss Kur:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa, zobaczymy, jak się będzie sprawował Gliss Kur :)

      Usuń
  10. używam kosmetyków Dove do włosów i jestem zadowolona. Mogę polecić :)

    OdpowiedzUsuń