Testowanko!

Cześć!

Dziś mam dla Was mały pościk dotyczący mojej opinii na temat kremowego żelu pod prysznic Cien.
Kupiony w Lidlu za małą cenę - 3,49 zł!

Opis produktu:





Żel zamknięty jest w białej butelce o pojemności 300 ml, posiada zakrzaskowe zamknięcie


Żel natomiast jest koloru białego, o nie za gęstej konsystencji, zapach w klimatach orientalnych


  Zapewnienia producenta:

Na etykiecie jest niewiele informacji. Zawiera proteiny z mleka, które pielęgnują skórę, przeznaczony dla skóry normalnej, PH neutralne dla skóry, zawiera składniki nawilżające, które pomagają zapobiegać wysuszaniu skóry, testowany dermatologicznie. 

Moje spostrzeżenia:

Używałam go przez okres dwóch tygodni. po używaniu mogę powiedzieć, że żel fajnie się spisuje. Nie podrażnił mi skóry, nie wysuszył, nie mogę na niego narzekać :)
Jedynym minusem jest dla mnie zapach. Jakoś mi nie podszedł, jak dla mnie za bardzo specyficzny, czegoś jest w nim za dużo. Widocznie orientalne klimaty nie są dla mnie... ale utrzymuje się ok dwóch godzin, więc myślę, że fanatyczki takich zapachów będą zadowolone z jego użytkowania, zwłaszcza za tak małe pieniądze ;) 
Jeśli od żelu wymagacie podstawowej pielęgnacji skóry, to ten produkt jest dla Was!

Do kupienia tylko i wyłącznie w Lidlu
Cena: 3,49zł / 300 ml

Moje ocena: 8 / 10

2 komentarze:

  1. Miałam zel z firmy Cień i nie był taki zły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie, ani nie zaszkodził, ani nie pomógł, taki neutralny :)

      Usuń