Testowanie - Lakier nawierzchniowy FM

Hejka!
Dziś przychodzę do Was z krótszym testowaniem, a mianowicie chodzi o lakier nawierzchniowy marki FM!


Lakier znajduje się w szklanej buteleczce o pojemności 10 ml. Jak widać na zdjęciu jest koloru białego, jednak pomalowany na paznokciach nie daje żadnego koloru, po prostu matuje pomalowany wcześniej kolorowy lakier ( niestety przez kolor lakieru nie widać na zdjęciu co jest tam dokładnie napisane, ale już śpieszę z objaśnieniem! )



Opis produktu:
  • Nadaje pomalowanym paznokciom matowe wykończenie
  • Przedłuża trwałość manicure, tworząc na powierzchni lakieru polimerową powłokę, która zabezpiecza przed odpryskiwaniem, ścieraniem i uszkodzeniami mechanicznymi
  • Odpowiednio dobrana konsystencja i idealnie dopasowany pędzelek gwarantują równomierne pokrycie płytki paznokcia
  • Zawiera filtry UV


Moje spostrzeżenia:

Żeby pokazać Wam jak najlepiej działanie tego lakieru pomalowałam swoje paznokcie dla porównania.

Przed nałożeniem:

Po nałożeniu:

A tak wyglądają obie ręce naraz:


Moje paznokcie może nie są jakieś "wyjściowe" ale chciałam Wam pokazać efekty widoczne dla oka ;)

Moje spostrzeżenia:
Nałożenie lakieru jest bardzo łatwe, za sprawą mega miękkiego pędzelka. Jako, że nakłada się przed nawierzchniowym zwykły lakier, dłużej schnie, ale po całkowitym wyschnięciu paznokcie są nie do naruszenia. Jednak efekt matujący u mnie utrzymuje się do ok 2 - 3 dni, ponieważ często moje ręce są w wodzie np. myjąc naczynia i zmywa się powoli nałożony mat. Ale mogę go polecić bo efekt na paznokciach jest bardzo ładny :)


Dostępny tylko u konsultantek FM
Cena: ok 21 zł / 10 ml

Moja ocena: 7/10




4 komentarze:

  1. to w takim razie cena bardzo nieadekwatna do jakości. Matujący z lovely za jakieś 9 złotych lepiej matuje i efekt jest taki sam niezależnie od tego co z nim robisz. No i dzięki niemu całość schnie szybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze z żadnej firmy nie używałam lakieru nawierzchniowego więc postanowiłam wypróbować z FM - u. Ale dzięki za info, w przyszłości wypróbuję z Lovely ;)

      Usuń
  2. Ja ostatnio sobie kupiłam z innej firmy i jestem bardzo zadowolona :D Na moim blogu znajduje się jego recenzja ;)
    Kurcze troszkę dużo te 21 zł ;( Ale kiedyś wypróbuję ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. już patrzymy na recenzję :D no troszkę lipna cena...

    OdpowiedzUsuń