Testowanie - pomarańczowe mleczko do ciała ZIAJA

Cześć!
Po długiej, zapowiedzianej przerwie chciałabym podzielić się z Wami moją opinią na temat pomarańczowego mleczka do ciała firmy Ziaja, zakupione w C.H. Tesco


Opis produktu:


Butelka jest białego koloru, co doskonale widać na zdjęciu. Posiada fajny dozownik, taki jak na mydło w płynie, przez co super można dostosować ilość nakładania mleczka. Aby zapobiec przypadkowemu wyciśnięciu, dozownik można przekręcić, aby bezpiecznie zamknąć.


Mleczko jest koloru białego, ma zapach upodabniający do pomarańczy i fajną, dosyć gęstą konsystencję.



Zapewnienia producenta:
  • Odczuwalnie nawilża skórę oraz zapobiega utracie wody z naskórka
  • Przynosi ulgę w nadmiernym i powtarzającym się wysuszeniu skóry
  • Zapewnia szybkie i długo utrzymujące się wygładzenie
  • Działa odmładzająco poprzez poprawę sprężystości i elastyczności
  • Formuła "olej w wodzie"
  • Bez barwników
  • Testowany dermatologicznie i alergologicznie
  • Stworzony dla skóry normalnej i suchej

Zawiera masło pomarańczowe - otrzymywane ze skórki pomarańczy, na naturalny, pomarańczowy zapach. Charakteryzuje się wysoką zawartością bioflawonoidów. Wykazuje działanie ujędrniające i antycelulitowe. Łagodzi podrażnienia skóry oraz neutralizuje wolne rodniki odpowiedzialne za starzenie się skóry.

Moje spostrzeżenia:
Najpierw może zacznę od opakowania. Baaardzo podoba mi się dozowanie mleczka - wyciskasz tyle, ile chcesz, co więcej, łatwo się go zamyka nie męcząc się przy tym z nakrętkami. Samo mleczko jest łatwe w aplikacji, konsystencja jest łatwa w rozsmarowaniu na ciele, nie zostawia tłustego filmu i szybko się wchłania. Po wchłonięciu się w skórę zostawia przyjemne uczucie miękkiej skóry, którą z przyjemnością można dotykać :)
...jednak jeśli chodzi o zapach: oczywiście czuć pomarańczę, ale ja jakoś wyczuwam jeszcze zapach taki delikatnie chemiczny, tak, jakby coś nienaturalnego. Nie utrzymuje się zbyt długo po rozsmarowaniu, szybko się ulatnia. 
Mleczko nie uczuliło mnie, świetnie spisało się na mojej suchej skórze, nawilżyło, zmiekczyło. Jest wydajne, pojemność 400 ml zostaje na długo, długo... ;)
Dostępny w supermarketach, C.H. Tesco, drogeriach kosmetycznych
Cena: 13.99 / 400ml

Moja ocena - 8/10


5 komentarzy:

  1. Uwielbiam Ziaję - są to jedne z nielicznych kosmetyków, które nie uczulają - a niestety z tym mam największy problem.
    Sama używam serię kokosową - polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Ziaję kokosową to bardzo mi się spodobał balsam do ust, genialny!

      Usuń
  2. Uwielbiam ziaję za te dozowniki :D
    A Ziaja jest idealnym przykładem, że TANIE NIE ZNACZY ZŁE :)

    OdpowiedzUsuń