Ach, ten nałóg...

Witam po przerwie!
Troszkę zaniedbałam bloga a wszystko przez egzamin zawodowy... :/ 
Troszkę przygotowań, powtórek i to wybiło mnie z rytmu...
Część teoretyczna nawet fajnie poszła i na rozluźnienie atmosfery wstąpiłam do Biedrony na małe zakupy :D

1. Odżywka do każdego rodzaju włosów Elisse - gładkość i blask


2.Regenerujący krem do rąk BeBeauty


W najbliższym czasie przetestuję i oczywiście dam znać jak poszło :)

Przy okazji pochwalę się próbką perfumu która przyszła dziś do mnie przyszła a mianowicie chodzi o Escadę!




Próbka jest w formie pocztówki z małym zafoliowanym wacikiem jednorazowego użytku wysłany prosto z Anglii (Bristol)


Zapach jest bardzo słodki, wyczuwalny zapach różnych owoców egzotycznych i kwiatów. Jak dla mnie trochę nieznośny, ogólnie nie przepadam za takimi mocnymi słodkimi zapachami ale jak dla wielbicielki słodkości byłby idealny. Zapach nie jest już dostępny, a probka szła do mnie jakieś 1,5 miesiąca. Szczerze mówiąc wolałabym próbki w formie malutkich szklanych flakoników jednak widocznie nie można mieć wszystkiego ;) 

Zabieram się za testowanie biedronkowych zdobyczy i już niedługo recenzja! :)


11 komentarzy:

  1. Powodzenia w blogowaniu Kochana! :))) Dodałam Ciebie i będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) myślę że będziesz tu często zaglądać! :)

      Usuń
  2. A zapomniałam dodać - testowałam zapach Escady i osobiście jestem nim zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :) zapachy perfum Escada są super ale jakos ten mi nie przypadł do gustu :)

      Usuń
    2. Ja akurat lubię słodkie na lato a la kokos czy pinacolada :) Kochana, wyłącz weryfikację obrazkową, to bardzo zniechęca czytelników!

      Usuń
    3. Dziękuję za radę kolezanko, juz wyłączone! :)

      Usuń
    4. Wiem bo sama to miałam i mi pisały laski, że mam wyłączyć :D

      Usuń
  3. Miałam z tej serii szampon, na moich włosach w ogóle się nie sprawdził, oddałam mamie i jest z niego zadowolona. Dodaję do obserwowanych i życzę powodzenia w prowadzeniu bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szamponu niestety juz nie było ale rzuciła mi sie ta odżywka w oczy. zobaczymy jak sie spiszę i przy okazji dziękuję za obserwację :)

      Usuń
  4. kiedyś używałam tej odżywki z Ellise jeszcze jak była w tej poprzedniej 'szacie graficznej' ciekawa jestem jak u Ciebie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak narazie się testuje, za niedługo dam znać :)

      Usuń