Pharmatheiss Cosmetics - Ciąg dalszy

Dzisiejszy post będzie dotyczył kolejnego kosmetyku marki Pharmatheiss Cosmetics, który otrzymałam do testowania.

Dzisiejszym bohaterem będzie witalizujący żel pod prysznic, oczywiście z serii Granatapfel!



Może od razu przejdziemy do konkretów :)

Opis produktu:

Żel zamknięty jest w plastikowej tubie o pojemności 200 ml. Posiada zamykanie zatrzaskowe, łatwo otwierające się. 




W składzie można znaleźć: PEG-7, Glicerynę, oliwę z oliwek tłoczona na zimno, wyciąg z granata, pantenol - czyli składniki nadające skórze sprężystość i miękkość.

Uwaga!
W żelu pod prysznic można znaleźć alkohol benzylowy, który uważany jest za potencjalny alergen. 
Stosowany jest w kosmetyce w celu nadania zapachu, ale przede wszystkim jest substancją konserwująca kosmetyki - uniemożliwia rozwój mokroorganizmów.
Przed użyciem na ciało, najlepiej zrobić próbę na małej powierzchni skóry, by uniknąć wystąpienia uczulenia u alergików!

Żel ma ładny ciemnoczerwony kolor w widocznymi, ciemniejszymi smugami.


Konsystencja - bardzo gęsta
Zapach - charakterystyczny dla tej serii, intensywny, wyraźnie wyczuwalny granat



Zapewnienia producenta:

Orzeźwia, witalizuje i odbudowuje warstwę lipidową.
Chwile rozkoszy dzięki wyciągowi z owocu granatu oraz oliwie z oliwek tłoczonej na zimno. Wyjątkowe połączenie składników aktywnych z owoców granatu oraz toskańskiej oliwy z oliwek orzeźwia ciało i zmysły. Chroni skórę przed wysuszeniem i skutecznie ją nawilża.
Testowany dermatologicznie.

Moja opinia:

Zacznę moją opinie od opakowania. Tuba fajnie trzyma się w dłoni, łatwo jest ją otworzyć i zamknąć. Podczas nakładania na rękę można zauważyć, że żel jest bardzo gęsty i powiem szczerzę, że nigdy wcześniej nie używałam tego typu kosmetyków o takiej konsystencji. Jeśli się go nałoży na ciało za dużo - cięzko jest go zmyć i trzeba troszkę więcej czasu poświęcić na jego spłukanie. Ja stosowałam go w ten sposób, że wylałam na wewnętrzną stronę dłoni, dodałam troszkę wody, pocierałam przez chwilę w dłoniach i po utworzeniu delikatnej piany nakładałam na ciało, a gdy było mało powtarzałam czynność. Piana jest dosyć gęsta, przyjemnie umyła skórę, a zapach pozostał ze mną przez parę ładnych chwil. Skóra była miękka, gładka, przyjemnie orzeźwiona a co najważniejsze - nawilżona. Z racji tego, że żel jest gęsty, kosmetyk starcza na długo - zużyłam pół opakowania po 3 tyg. stosowania :)
Nie miałam żadnych podrażnień w związku z jego stosowaniem, jestem bardzo zadowolona. 

Żel jest do kupienia w dobrych aptekach, które znajdują sie na liście na stronie granatapfel.pl


Moja ocena: 10/10

10 komentarzy:

  1. Testowałam go i jestem nim zachwycona:) Cała seria Granatapfel jest rewelacyjna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze styczności z tymi kosmetykami, może kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto je wypróbować, dają naprawdę dużo ukojenia skórze szczególnie po opalaniu :)

      Usuń
  3. Firmy wcześniej nie znałam. Z pewnością również byłabym zadowolona ze stosowania takiego produktu. Kiedyś muszę spróbować :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jej nie znałam, ale warto było się przekonać o jej skuteczności :)
      Pozdrówka!

      Usuń
  4. Dobrze,że produkt się sprawdził ; )) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama wypróbuj, a się przekonasz, jak działa :)

      Usuń