Zakupy...

Cześć!
Byłam dziś w mieście i miałam niedużo czasu żeby się zaopatrzyć w jakieś fajne kosmetyki, więc skierowałam się do kosmetyków włosowych.

Niestety, mój aparat nawalił więc pokażę Wam zdjęcia z netka, ściągnięte ze strony wizaz.pl i allegro.pl

Pierwyszy kosmetyk - Ekspresowa odżywka regeneracyjna dla włosów długich o rozdwajających sie końcówkach GLISS KUR



A drugi kosmetyk to olejek łopianowy ze skrzypem polnym przeciw wypadaniu włosów GREEN PHARMACY




Za niedługo zacznę testować :) 

Miałyście moze któryś z tych dwóch? Piszcie!

8 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego, ale chętnie poznam Twoją opinię jak się u Ciebie sprawdziły. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie drażni mnie zapach odżywek z Gliss Kur :/
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię odżywki z Gliss Kura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie postanowiłam przetestować, nigdy wczesniej nie używałam :)

      Usuń
  4. Odżywki Gliss Kura są rewelacyjne, w tym momencie testuję właśnie wersję z olejami, ale już wiem, że trochę obciąża mi włosy. Zdecydowanie wolę wersję fioletową dodającą objętości, jest lekka i przyjemna w stosowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczęłam go testować a tu juz musiałam odstawić bo przyszła paczka do testowania z Dove i niestety Gliss Kur musi poczekać :(

      Usuń