Przesyłeczka!

Witajcie!

Kolejna przesyłka, którą dziś odebrałam, bardzo mnie zaskoczyła, bo szczerze mówiąc nie mam pojęcia gdzie mogłam ją zamówić...
Przywiózł mi ją Pan z UPS, zdziwiłam sie że paczka była duża :)


...a w środku było to!


Miło jest dostać tyle darmowych kosmetyków :)
Po ich wyjęciu i przeglądnięciu zauważyłam, że kosmetyki są na bazie oliwy z oliwek i granatu,
A więc zaczynamy po kolei:

1. Po lewej: orzeźwiający żel pod prysznic, owoc granatu, 200 ml
2. Po prawej: krem do rąk dla suchych i szorstkich dłoni, oliwa z oliwek + olej jojoba, 100 ml

3. Ujędrniające masło do ciała, granat, 5 x 4 ml


4. Krem do rąk - regeneruje szorstką i zniszczoną skórę dłoni, granat, 4 x 2ml  


5. Maseczka ujędrniająca do twarzy, wygładza zmarszczki i ujędrnia skórę, granat, 2 x 7.5 ml


6. Krem rewitalizujący do twarzy, 2 ml


7. Serum pielęgnacyjne z wit. E dla wrażliwych okolic oczu, oliwa z oliwek, 15 ml


8. Krem BB, redukuje zmarszczki i nawilża, oliwa z oliwek, 5 x 5 ml 


9. Krem do twarzy, poprawia regenerację komórek i wygładza, oliwa z oliwek, 5 x 2 ml


Niektóre próbki nie nadają się dla mnie bo nie myślę jeszcze o redukowaniu zmarszczek... 
Ale bardzo chętnie przekażę kremy mojej mamie, na pewno się ucieszy :)

Myślę nad zrobieniem konkursu z udziałem kosmetyków z pierwszego zdjęcia - żel pod prysznic i krem do rąk, może dodam jeszcze coś od siebie...

Zobaczymy, co przyszłość pokaże ;)


4 komentarze:

  1. Żel pod prysznic bardzo mnie zaciekawił :D Ma prawie identyczny kolorek jak mój od YR :) Przyjemnego testowania i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa efektu tego żelu :P recenzja na pewno będzie :)

      Usuń
  2. Super paczkę dostałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam do tej firmy wiadomość na fb że chciałabym dostac darmowe próbki. Chwilke czekałam bo mieli braki na magazynie, ale dostałam nawet więcej niż sie spodziewałam i do tego uprzejma pani z tej firmy objaśniła mi dla jakiego wieku kosmetyki są odpowiedzie. Pełna kulturka! :)

      Usuń