Moje dzisiejsze łupy :)

Siemanko!
Pochwalę się moimi dzisiejszymi zdobyczami.

Pierwszą zdobycz otrzymałam za darmo, którą zamówiłam na stronce Everydayme.pl


A mianowicie moja przesyłka zawierała paczkę podpasek Always


Do przesyłki dołączona była ulotka



Sprawdzałam dostępność, ale niestety już nie można zamówić... 

Natomiast teraz chcę pokazać Wam, co dziś kupiłam :)

1. Nić dentystyczna Dentalux, 50 m, Lidl - 4.99 zł - Dbam o ząbki, dlatego staram się jak najdokładniej je czyścić :)


2. Żel pod prysznic Cien, 300 ml, Lidl - 3.49 zł -  nigdy wcześniej go nie używałam, zamierzam przetestować.


3. Maska do włosów głęboko nawilżająca Celia, 12 ml, A&K - 1.15 zł - nie stosowałam jeszcze żadnych masek na włosy, ta jest dla zniszczonych i rozdwajających się dlatego też postanowiłam przetestować, zobaczymy jak zadziała...


4. Antyperspirant w żelu Lady Speed Stick, 65 g, A&K - 8.98 zł - temu kosmetykowi jestem wierna od 3 lat i nie zawiodłam się jeszcze


5. Odświeżające chusteczki nawilżane o zapachu truskawkowym, 15 szt, A&K - 0.88 zł - lubię mieć małą paczkę chusteczek  w torebce a nie chcę dźwigać dużego opakowania :)


A tu wszystkie zbiorowo:


Wszystkie przetestuję w odpowiednim czasie i dam recenzję na bloga. 
Używałaś jakiś kosmetyk? daj mi znać :) 

2 komentarze:

  1. Cień żele sa dobre miałam je, lady Speed Stick uwielbiam moj ulubiony antyperspirant

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak zadziała u mnie :) Lady Speed Stick jest super, popieram zdanie :)

      Usuń