Przesyłka - Próbki produktów BEBIKO

Jednym z moich wyników śledzenia nowości w internecie są darmowe próbki. Od próbek żywnościowych do kosmetycznych, czasem materiałowych. Będę się dzieliła nimi z Wami, abyście Wy też mogły korzystać z takich dobroci dzisiejszego internetu :)

Dziś listonosz przyniósł mi list z BebiKlubu :)



W przesyłce były dwie próbki mleka modyfikowanego Bebiko Junior dla dzieci powyżej 1 roku życia wraz z listem opisującym potrzeby żywieniowe maluszka.



Jedna saszetka  zawiera 29,4 g mleka modyfikowanego w proszku. 


Jestem bardzo zadowolona z takich darmoszek i bardzo chętnie przekażę te próbki znajomej, która posiada maluszka w tym wieku. 
Próbki można zamówić na stronie  www.bebiklub.pl 
Oczywiście trzeba się wcześniej zarejestrować, podać dane swojego dziecka ( moje jest oczywiście fikcyjne :D ) i można znaleźć tam zakładkę, gdzie bez problemu zamawia się darmowe próbki żywnościowe. Moja przyszła po ok. 2 tygodniach także w mairę szybko :) Każda próbka jest dostosowana do wieku dziecka. 
Polecam tą stronkę szczególnie dla świeżo upieczonych mam. Znajdziecie tam różne informacje dotyczące zmian w organizmie kobiety w czasie ciąży, zmian w rozwoju dziecka, wskazówki dotyczące żywienia dziecka i wiele, wiele innych bardzo przydatnych informacji :)


2 komentarze:

  1. oooo pisz koniecznie o takich próbkach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, jeśli Cię to interesuje zapraszam do częstszego odwiedzania mojej stronki, mam nadzieję że Ci się spodoba :)

      Usuń