Grono Ambasadorek Everydayme!

Cześć!

Dziś przygotowałam krótki pościk, a mianowicie chodzi o zapowiedź mojego testowania jako Ambasadorka na stronie Everydayme KLIK!

Pierwszą kampanią, na którą udało mi się załapać jest testowanie podpasek Always.
Jako jedna z 2500 Ambasadorek tej marki otrzymałam do testów jak i do rozdania dla koleżanek całe pudło takich rozmaitości:



---> 14 podpasek Always Ultra Night
---> 16 podpasek Always Ultra Super Plus


---> 16 podpasek Always Super Plus


---> 7 podpasek Always Ultra Night
---> 8 podpasek Always Super Plus
---> 10 podpasek Always Classic



---> 20 saszetek z niebieskim płynem 
---> 20 okrągłych bibułek


---> Przewodnik projektu Always dla ambasadorki
---> Książeczka "Badanie opinii" dla ambasadorki
---> 20 ulotek promujących nowe podpaski Always
---> 20 opakowań do rozdania dla koleżanek


Na czym polega projekt Always Ultra?

Projekt ten ma na celu wypróbowanie dotychczasowych jak i nowych wariantów podpasek, które lepiej wchłaniają wilgoć, nawet do 100%. Dodatkowo Ambasadorka Always zobowiązana jest do rozpowszechniania i zachęcania ich wypróbowania wśród swoich koleżanek i znajomych oraz wypełnianiu specjalnych raportów, które mają być relacją z rozmowy i pierwszych wrażeń po poinformowaniu o nowych podpaskach.


Jesteście ciekawe jak działają nowe Always Ultra w porównaniu do zwykłych Always Classic?

Już w następnym, jutrzejszym poście przeprowadzę Wam test chłonności :)
Natomiast już dziś zachęcam do dołączenia do Grona Ambasadorów Everyday Me



Ps. Czy któraś z Was również załapała się do tej akcji? 

Miłego popołudnia :)


4 komentarze:

  1. Ach, miałam się zgłosić i potem przegapiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również testuję nowe podpaski Always Ultra. Jak na razie pierwsze paczuszki rozdane, czekam teraz na opinie. A jaka jest Twoja opinia??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że Tobie także się udało załapać to tego projektu :) Pierwsze wrażenie - pozytywne. Jeśli chodzi o używanie i przeprowadzone testy to mogę stwierdzić, że wrażenie było jeszcze lepsze :) jestem zadowolona z nowych podpasek Always :)

      Usuń