Przybywam :)

Witam po krótkiej przerwie :)

W ostatnim czasie miałam problem z blogiem, niestety jeszcze ten problem nie uciekł ale mimo wszystko nie chcę go zaniedbać bo tyle na niego pracowałam, chcę, żeby się rozwijał i miał dużo czytelniczek :)

Dlatego dziś pokażę Wam moją małą kolekcję próbek, które posiadam.

  • Po lewej: MD Dermoprotektor  29 ml, po prawej: krem dla skóry wrażliwej i suchej 14 g


  • Antybakteryjny żel do rąk Carex


  • Żel oczyszczający do mycia skóry wrażliwej, tłustej i zanieczyszczonej BioNike



  • Regenerujący i redukujący zmarszczki krem na dzień SPF 15 Kolastyna, 2 ml

  • Próbki produktów Clochee o których pisałam TU

  • Żel nawilżająco - łagodzący do nosa Nosolan, 3 g

  • Od lewej: Lekki krem nawilżający do pielęgnacji skóry wrażliwej, normalnej i mieszanej BioNike
  • W środku: Emulsja do ciała do skóry suchej i bardzo suchej BioNike
  • Od prawej: Nawilżający balsam do ciała do skóry wrażliwej i nietolerancyjnej BioNike

  • Krem łagodzący SPF 15 przeciw zaczerwienieniom Mixa

  • Odżywcze mleczko do ciała Nivea, 4 ml

  • Żel do mycia twarzy dla skóry tłustej, skłonnej do zmian trądzikowych Iwostin, 3 ml

  • Emulsja do higieny intymnej Biały Jeleń, 12 ml

  • Próbki kosmetyków marki Arkana, o których pisałam TU

  • Płyn do mycia ciała dla maluszków wraz z małą kosmetyczką Mustela

  • Od lewej: krem pielęgnujący Johnsons Baby, 15 ml
  • W środku: mleczko pielęgnujące Johnsons Baby, 50 ml
  • Po prawej: ochronny krem przeci odparzeniom Johnsons Baby, 15 ml

  • Balsam do ciała pod prysznic Nivea

  • Po lewej: krem przeciw odparzeniom Mustela, 10 ml
  • Po prawej: mleczko do kąpieli maluszków Mustela, 50 ml

  • Puder sypki Earthnicity, odcień Ivory

  • Podkłady matujący FM, odcień alabaster


To są moje dotychczasowe próbki, które zdobywałam w konkursach i kupione razem z róznymi gazetami :)
Jeśli kiedykolwiek używałyście produktów wyżej przedstawionych chętnie poznam Wasza opinię, a jeśli macie zamieszczoną recenzję na swoich blogach, byłoby miło, gdybyście zostawiły w komentarzu linki odnoszące się do recenzji :)




Przy okazji pochwalę się Wam tym, że ostatnio brałam udział w konkursie zorganizowanym na blogu Kosmetyki Atiny  (LINK), w którym było do wygrania testowanie płynu do cery trądzikowej Lichtena.


Byłam bardzo zaskoczona! weszłam dziś na jej bloga a tu niespodzianka, że to właśnie ja będę pomagać w testowaniu  tego płynu. 
Zobowiązałam się, że w wyznaczonym terminie przetestuję ten kosmetyk i napiszę swoją obiektywną recenzję zarówno u siebie na blogu jak i z wysyłką na e-mail koleżanki blogerki Kosmetyki Atiny. 
W przyszłym tyg. płyn zostanie do mnie wysłany także czekam z niecierpliwością!

4 komentarze:

  1. Ja używałam kremu z Mixy... bubel totalny! tutaj jest recenzja http://kasikowo89.blogspot.com/2014/05/mixa-ekspert-do-skory-wrazliwej-czy-aby.html

    Pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ile próbek :o Przyjemnego testowania :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń