Moja wygrana :)

W tamtym tygodniu brałam udział w konkursie zorganizowanym przez firmę JP Cosmetics. W nim trzeba było opisac sposoby pielęgnowania skóry i włosów w słoneczne dni i udało mi się! Zostałam poinformowana kiedy moja wygrana zostanie wysłana także bardzo mi się to spodobało :)



Moją nagrodą jest funkcjonalna bransoletka z mleczkiem do opalania Piz Buin SPF 20 o pojemności 50 ml

...jednak bardzo się zdziwiłam po otwarciu koperty, mleczko było zawinięte w ulotkę jakiejś gazety...


A oto mleczko w całej okazałości :)





Dodatkowo otrzymałam wizytówkę z firmy  JP Cosmetics



Jestem bardzo zadowolona z nagrody i dalej będę brała udział w organizowanych przez JP Cosmetics konkursach :) 
Mimo wszystko wybaczę im tą ulotkę z kiełbasami w promocji :D 
Zapraszam do polubienia funpage'a : https://www.facebook.com/uwielbiamykosmetyki

Niech nie ominą Was takie przyjemne konkursiki!

7 komentarzy:

  1. ej ,przynajmniej teraz na bierząco z nowościami rzeźniczymi jesteś :D
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że nie widziałaś mojej miny :D dziękuję :)

      Usuń
  2. gratulacje ;)
    pierwszy raz widzę takie opakowanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja też pierwszy raz zobaczyłam coś takiego :D

      Usuń